Lecturi publice
Ionuca vrea si la noi lecturi publice. Adica sa vina scriitoru’ roman si sa citeasca din opera proprie si spectatorii sa asculte: „Eu zic ca ar avea succes. Nu ar trebui sa fie ceva din care sa iasa neaparat bani, ci ar trebuie sa fie ceva pentru cititori. Adica, daca s-ar tine intr-un club/bar/la o terasa, tot ar veni 30-40 de persoane [zic si eu asa, poate ar veni mult mai multe]. Si da, ar exista si un “bilet de intrare” [m-am obisnuit ca nimic sa nu fie gratis
]. Important ar fi sa aiba cineva intiativa sa inceapa lecturile astea publice. Scriitori avem, localuri sunt, cititori idem. De cand incepem? ”
Daca-mi dati voie, Ionuca si gramo si bookblog, v-as sugera sa completati intilnirile voastre (apropo, mi s-a parut misto ultima editie bookcrossing sau cum ii spuneti voi), cu o lectura de-asta. Invitati-l pe unu’ despre care va place cum scrie si poate vine si va citeste. Nu stiu cum ar iesi cu biletul, dar presupun ca niste oameni intreprinzatori ar gasi o solutie. Promit sa vin si eu si sa platesc biletul respectiv daca faceti chestia asta
Ma rog, inainte de orice sint curioasa cine (din Bucuresti) ar mai fi dispus sa plateasca pentru o lectura. Ca daca se gasesc 40 de oameni, atunci poate chiar se gindeste cineva s-o organizeze.
In caz ca e o idee buna, o donez bloggerilor sus-mentionati, in nici un caz vreunei institutii culturale sau vreunui cenaclu scriitoricesc. Unor cititori normali la cap, cu alte cuvinte, nu unora cu fitze. In caz ca e o idee proasta o donez la cosul de gunoi, ca nu se supara
Articole (RSS)
Comentarii (RSS)
21 mai 2007 la 3:44 pm
E o idee foarte buna! Sper sa le placa si celorlalti si chiar sa o punem in practica. Iti dai seama ce misto ar fi?! IOOOOOI, you made me sooooo dreamy and happy!
) Multumesc! >:D
21 mai 2007 la 4:01 pm
ionuca – ma bucur
21 mai 2007 la 4:18 pm
Ah, inca ceva
Poti sa ne “surprinzi” si sa ne faci o vizita la urmatorul Bookcrossing. Si asa nu stie nimeni cum arati in realitate
Deja imi imaginez tot felul de scenarii
)
21 mai 2007 la 7:49 pm
e buna ideea! daca se mai coc doua editii “schimb de carti”, poate va iesi ceva. Un Florin Lazarescu sau ala mic din familia Vakulovski n-ar strica sa citeasca cateva pagini unor bloggeri pasionati.
21 mai 2007 la 8:03 pm
poa’ sa fie si altii, numa’ moldoveni sa fie
21 mai 2007 la 8:20 pm
eu, mai sceptic, zic asa: s-ar putea sa nu vina prea multa lumine nici daca e gratuit (cu greu se mai strang pe la cate un cenaclu, exceptie face, totusi,cenaclul bocanciosilor http://www.bocancul-literar.ro ) … dar daca se mai pune si o taxa la intrare … eu vin si citesc gratuit (numa’ sa-mi platiti drumul pana in buc.
)
21 mai 2007 la 8:27 pm
Lilium: de acord cu tine. In plus, e nevoie de om care sa organizeze asta. Si omul ala trebuie sa dedice timp. Si aici nu e vorba de 3-4 ore pentru fiecare editie. In plus, numai spatiul, simplul fapt ca stau acolo 40 de persoane, costa CEVA iar acest ceva trebuie platit ori de organizator, din buzunar, ori de cei care vin acolo, printr-un bilet.
21 mai 2007 la 8:40 pm
… sau printr-o bere/cafea cumparata de la barul in care se tin intalnirile (si, astfel, nu mai e nevoie de nici un bilet!). Iar omul care poate organiza aceste intalniri poate sa fie acel om care reuseste sa convinga un proprietar de bar sa-i lase jumate din el pentru 4-5 ore in schimbul consumatiei. Dar lecturi publice se pot face foarte simplu in fata TNB : ascultatori se gasesc, dureaza ceva pana devin si constanti!;) asa e si mai ieftin!
21 mai 2007 la 9:27 pm
sustin ideea si initiativa. merita cu prisosinta. si cred ca ar fi destui scriitori (chiar din cei “consacrati”) care ar accepta sa se citeasca in public. atata doar ca nu-mi garantez prezenta pentru de-alde “Bagau” & co. Dar ideea ramane in picioare (picioarele ideii?!), nu chiar atat de inaccesibila si nu foarte costisitoare.
@Lilium : nu prea merge cu jumatate de bar, decat daca vrei sa faci lectura publica in soapta.
21 mai 2007 la 10:00 pm
Baruri se gasesc, mai trebuie cineva sa organizeze toata treaba. Voluntari?
[bine, ma propun si pe mine, dar mai trebuie cineva care chiar are experienta in chestiile astea - eu as fi mai mult cu entuziasmul, zambetele, trimisul de mailuri etc, chestiile astea usoare
]
21 mai 2007 la 11:07 pm
Lilium: ai nevoie de autorizatie pt asa ceva.
21 mai 2007 la 11:13 pm
Tiiii, mie tare mi-ar placea sa-l aud pe Iliescu citind citeva pagini din Revolutie si Reforma… As da si bani pentru asta. Sau pe Radu Vasile citindu-si poeziile, sau pe Tuca, Hai mai, ce naiba, ca avem de unde alege…
21 mai 2007 la 11:18 pm
Intalnire din astea sunt frecvente aici (in US), au loc in librarii, mai ales in alea care fac parte din lanturi mari de librarii (Barnes&Noble, Liberty Books). Eu am dat peste o intalnire din asta din intamplare, era un autor de SF (nu-l cunosteam) care citea la vreo 15-20 de persoane. Dupa aia au discutat. Nu era nici un bilet, nu stiu cine acoperise costurile, banuiesc ca si magazinul si autorul, pentru reclama? La sfarsit autorul a dat autografe pe cartile fanilor. Am vazut ca aveau in program intalniri din astea periodice cu diversi autori, dar nici unul f cunoscut.
22 mai 2007 la 11:21 am
Misto idee Ionuca! Dupa cum zice si Mari, prin alte parti genul asta de events este comun, ar trebui sa incepem si noi de undeva.
I’m in
22 mai 2007 la 11:59 am
dadadada, foarte bine. eu as veni sa ascult. Mi-ar placea sa-l aud pe Vasile Ernu recitind din Nascuti in urss (cu siguranta astora mai mari de 30 de ani unele chestii ne sunt foarte familiare). Sau Florin Lazarescu. Sau Kiki vasilescu, sa vad daca roseste la ce-a scris
22 mai 2007 la 12:43 pm
Ideea este foarte misto, mai greu cu organizatu’
Mari, aceste intalniri sunt sustinute de Edituri. Fac parte din promovarea respectivelor carti.
Idei de locatii, Carturesti. Daca imi permiteti sa ma bag in seama, trebuie implicata Editura unde publica respectivul autor ca sa poata iesi ceva ca lumea. Publicul nu ar trebui sa plateasca un bilet ci sa consume de o anumita suma. Astfel, respectivul club, cafenea sau ceainarie nu ar fi in pierdere.
Astfel de intalniri se pota face direct in librarie, acestia ar castiga din faptul ca vand cartea respectiva. Dar si aici trebuie facut impreuna cu editura care trebuie sa promoveze evenimentul.
22 mai 2007 la 12:56 pm
exista lecturi publice si in Bucuresti. Poeticile cotidianului – moderator Razvan Tupa si mai e o chestie organizata de Catalina George si Ovia Herbert. Si Bogdan Perdivara a organizat niste lecturi publice. Problema cu ele este ca nu sunt promovate cum trebuie (dovada ca voi nici nu stiati de ele). Pe clubliterar.com se anunta de obicei si stau pe prima pagina.
22 mai 2007 la 1:38 pm
stati linistiti, facem – dupa 10 iunie (adica dupa tirg), la clubul de la muzeul taranului romin. o sa ma ocup eu de poveste (promovarea o facem prin trustul catavencu) si sper sa iasa ceva misto (nu e cenaclu sau debate, sint seri de lectura, in general as vrea sa fie pe tiparul def poetry, adica autorii sa faca un pic de show + mici videoconferinte, live, tinute de scriitori din toata lumea)
22 mai 2007 la 1:40 pm
caut un nume pt toata povestea – v-ascult…
22 mai 2007 la 2:11 pm
locatii se gasesc si fara sa fie platite sau sa fie baruri ( see Muzeul literaturii and stuff). ok, daca va hotarati, ionuca, boys, girls , I am in cu idei si sfaturi si agitat. ( si bookaholicsul, evident)
22 mai 2007 la 2:40 pm
faina ideea. si misto ar fi sa aleaga cititorii pe cine vor sa auda. ar fi si un barometru al succesului la public. sa ajunga ca scriitorii sa-si doreasca sa fie invitati acolo.
22 mai 2007 la 2:44 pm
dane, spune-i “asta seara vakulovski” sau “asta seara lazarescu” (depinde cine-i invitatul). vine omul, citeste, da autografe, raspunde la intrebari… oricum trebuie mers pe numele autorului. pina la urma facem noi vedete si din scriitori! sa le ceara lumea autografe la supermarket. visez, stiu. da’ visez frumos.
22 mai 2007 la 3:01 pm
a, sint niste idei pe-aici
eu personal aj vrea asa:
Imi pare foarte, foarte rau, dar mie nu-mi place sa vad cum se chinuie unu’ sa spuna versuri, indiferent daca o face ca caramitru sau ca omu normal – nu va suparati pe mine, e problema mea personala, dar mie imi este cu desavirsire imposibil sa inteleg si/sau savurez ceva poetic in public
Sa nu se petreaca la vreo librarie sau spatiu cultural – nu de alta, da acolo nu se fumeaza! Eu nu merg in nici un loc in care nu se fumeaza! Never ever!
Sa se petreaca intr-un loc in care lumea sa stea la masa si sa bea o cafea in timp ce, de preferinta – ca nu e prea interesant sa stai lipit de scaun intr-un sir de alte scaune si niste conferentiari sa conferentieze sau sa orice la prezidiu – e plicti.
Sa fie scriitori pe care a vrut cineva sa-i asculte, nu viceversa…
Sa nu fie poezie! Sau, hai, bine, poa’ sa recite si un poet in deschidere la prozatorul invitat
Sa nu fie organizat de vreun grup artistic/scriitoricesc – oamenii astia au un talent nebun sa vorbeasca in dodii sau plicti
Sa fie organizat de niste cititori cam asa: baaaaaaaai, n-ar fi dragut sa ne citeasca Icsulescu? Ia sa-l invitam! Ia te uite, zice ca vine! Booon, da’ sa nu vina cu paza dupa el, adica nu cu amicii literati. Sa vina de unu singur sa citeasca si cititorii sa se poate concentra linistiti la textu lui, nu la evenimentu organizat de vreun “grup”
Nu inseamna ca varianta mea e idealu absolut. Nici vorba, doar ca asa aj vrea io ca sa-mi placa mie personal. Deci nu dati cu petre, bite si oua stricate
22 mai 2007 la 3:28 pm
@lucia: Dadadada. Cam pe acolo ar trebui sa fie, mai putin partea cu fumatu’. Nu ca am ceva impotriva, dar de la prea mult fum ma ustura ochii.
) A! Si sa fie si interactiva, sa poata intreaba cititorul de rand cate una-alta
.
@dan: Nume? Nu am idei concrete, dar ma gandesc la ceva…vechi. Ceva care sa te duca cu gandul la un loc cald langa foc (bine, vine vara, stiu ca toata lueam o sa se inghesuie de fapt la un loc langa congelator) – in fine, un loc placut si departe de toata agitatia
. Am batut campii rau?
22 mai 2007 la 3:47 pm
Cine ?
Scriitori pe care vrem, noi cititorii sa-i auzim. Daca se poate sa fie prozatori, poeti din cand in cand ca sa ne mentinem publicu’
Unde?
Cafeanea, ceainarie. Casa se poata sta comod, sa poata fuma cei care doresc ( la locul de fumatori), sa bem si noi ceva si mai ales sa fie lumina, caci daca ne-a, “ingropa” intr-un bar nu cred ca ar intra litaratura
Cand?
Seara. Cititorii nusunt numai studenti sau din domeniul invatamanatului, adicatelea cu program mai scurt. Sa dam ocazia si celor care muncesc cu program fix sa participe.
22 mai 2007 la 4:04 pm
da ce ma, in cismigiu sau in fata la opera (la statuie, nu in parc) sau in orice alt parc nu ar merge? Io as veni cu paturica pe iarba, ca in central park.
Sa fie ca pe vremuri, cind mergeam la ruine in cismigiu si se intimplau cintari ad-hoc, sau recitari, se bea si o bere si luam si o gura de aer… acolo m-am si indragostit prima oara, de un artist
22 mai 2007 la 4:24 pm
ok, imi place ideea cu alegerea facuta de cititori – dar de unde o sa pescuiesc dorintele lor (o sa fie din doua in doua saptamini, asa ca tre sama misc repede pt fiecare intilnire)? un blog, ceva?sau imi scrieti mie direct?
da, luciat, o sa se poata fuma, e un bar acolo (si alaturi o sa fie si o librarie carturesti); n-o sa fie o “intilnire scriitoriceasca” dar nici n-o sa-i putem impiedica pe scriitori sa-si aduca amicii, nu?
o sa fie si poezie si proza, imi pare rau, unora le plac lecturile de poezie (si, luciat, s-ar putea sa ai surprize – cauta, de ex, pe youtube serile def poetry si sa-mi spui daca te-ai plictisit)
22 mai 2007 la 5:12 pm
ameer – lasa, ca vine vara, poate merge la o terasa
andreanum – f frumos cum zici tu, da’ eu nu mai sint asa tinara si m-am facut si tare burgheza – vreau confort
dan – cred ca e o neintelegere – eu nu-ti dadeam tie neaparat sugestii, mai degraba vorbeam asa, pentru un fel de proiect diferit de al tau, unul facut de bloggeri eventual
io vreau ceva calm, linistit, burghez etc. etc.
chestia despre care vorbesti tu ma depaseste, drept sa-ti spun, n-am nici o idee, stii tu mai bine
si ma tem ca sint prea batrina si pentru def poetry ala
22 mai 2007 la 5:20 pm
desi ma doare sufletul s-o spun, eu, in cea mai mare parte, sint de acord cu luciat. poate mai putin partea cu fumatul, desi n-am reusit sa ma las pina acum. si, poate, mai putin si partea cu bautu’ ceai, cafea si alte alea. ca, asa, de ce sa nu citeasca scriitoru’, iar ascultatoru’ sa stea cu jnitelu’ si cu sarmaua-n git?
a, si trebuie sa spun ca as veni doar daca povestile astea nu sint organizate de scriitori sau de edituri. n-am nimic impotriva sa se organizeze si ei si sa-si citeasca unul altuia pina nu mai pot, da’ sa nu conteze pe mine. in aceasta ordine de idei (venita de la insemnarea lui Ameer), cred ca dan sociu poate numi intilnirile alea “un loc placut si numai al lor”.
22 mai 2007 la 6:44 pm
hmm.. mishtocuta ideea, insa nu inteleg in totalitate ideea de “cenaclu scriitoricesc cu fitze”. ati fost vreodata la cenaclul de la deko sau, mai bine, in club a la vreun eveniment de acest gen ? de cele mai multe ori sunt constructive.
si in club a ati vedea ca oricine isi poate da cu parerea legat de subiectul disputat (in general legat de literatura), pentru ca mai sunt si oameni care scriu “serios” (probabil ca la termenul asta v-ati gandi) si nu ii intereseaza (numai) parerea criticilor, ci mai ales a cititorilor
22 mai 2007 la 6:47 pm
si btw, in ambele locuri, fiind baruri, toti, inclusiv in timp ce comenteaza sau citesc sunt liberi si in largul lor fumand si cu berea / sucul in fata
asa ca try it de cateva ori pe acolo (ca nu sti ce seara sau cearta prinzi daca te duci doar o data si nu poti sa iti faci o parere) si pe urma vedem ce si cum. plus ca oamenii care organizeaza treburile astea sunt deschisi la nou si la idei. doar sa aveti idei si sa negociati
22 mai 2007 la 6:53 pm
acum am citit si parte din commuri si am vazut ca s-a pomenit deja de poeticile cotidianului din club a ale lui Razvan (de obicei joia, pe la 6), dar eu ma gandeam si la alte evenimente din a
. Si kestia lui ovia herbert si a catalinei george se numeste “efectul de seara” si e miercurea in grenn hours
ambele free, ambele deschise cititorilor sa isi dea cu parerea si ideilor noi de teme propuse
22 mai 2007 la 6:54 pm
Mi, cred ca n-ai prins ideea, asa ca ti-o mai spun o data: oamenii s-au cam saturat sa le faca editurile sau scriitorii programul de lecturi publice. inclusiv astia tinerii, “deschisi” la nou si, mai ales, la gastile proprii.
22 mai 2007 la 7:03 pm
ce se intampla in club a e organizat de ei in colaborare cu moderatorul, care e intr-adevar scriitor. insa nu numai scriitori sunt invitati. ai idee cati tineri care scriu cunosc si ei vor sa vina cititori sa isi dea cu parerea si sa fei ceva interactiv ? cred ca ar lua foc daca ar vedea atitudinea asta ca oameniicred ca e prea “sobru”. ei tocmai din asta incearca sa iasa si diversifica mult ceea ce fac… videopoeme, mixuri audio pe hip-hop cu inregistrari le lui arghezi si nichita si o gramada de alte kestii. crezi ca ei vor / le place sa se citeasca doar intre ei ??
pe de alta parte.. poate aveti dreptate ca pare mai oficiala o kestie cand e organizata de o editura.. insa asa e promovat evenimentul si are vizibilitate. si mai toti pe care ii stiu care nu aveau treaba sau nu stiau de unele evenimente din astea, dupa ce au venit o data de 2 ori si-au dat seama ca unele idei erau preconcepute si cand au ocazia, mai vin
sunt si lucruri neboring si scriitori / poeti care nu cauta “oficiosul”
22 mai 2007 la 7:28 pm
da, stiu, sint scriitori care se dau peste cap sa fie trendy si sa adune potentialii cititori.
ideea, aici, era pe dos. adica sa invite cititorii pe cine vor ei. nu sa vina trei ametiti acneici care viseaza cai verzi pe pereti (videopoeme sau mixuri de arghezi cu hip-hop).
22 mai 2007 la 7:35 pm
prin septembrie 2006 am vazut un afis in vitrina unei librarii de la mine din sat. era o lectura de-asta publica in frankfurt cu isabel allende, se tinea la un teatru mare din oras si intrarea era intre 10 si 20 de euro (nu-mi amintesc exact). incepea la ora 20, intr-o joi, din cite imi amintesc.
n-am ajuns.
oricum imi imaginez ca scriitoarea era de fata, poate citea in spaniola (desi nu stiu cit la suta din publicul ei german pricepe spaniola), mai plauzibil citea cineva dintr-o traducere; ea era de fata si probabil ca dupa lectura raspundea la intrebari din public, autografe, nebunii.
cred ca lunar vine la biblioteca un scriitor si citeste in germana (se plateste intrarea citiva euro (6…?), este o cafeterie (?) acolo, nu stiu daca se fumeaza). deocamdata nu m-a interesat asa de tare fenomenul.
sper sa iasa ceva din agitatia voastra si macar sa citesc pe net despre:)
22 mai 2007 la 9:19 pm
eu as plati sa vin la o lectura din asta, clar! doar sa fie dupa 7 jumate, ca sa scap de la munca
si sa fie bine anuntata si facuta reclama si strigata in cele 4 vanturi – sa nu ma trezesc ca am aflat de ea dupa ce a fost, cum s-a intamplat alteori
in rest, nu ma intereseaza nici unde (parc, terasa, biblioteca, centru comercial, librarie sau club) se intampla, nici daca se fumeaza/mananca/bea acolo, ci doar sa fie oameni destepti si frumosi, care sa fie acolo de placere si carora sa le faca placere sa mai vina si data viitoare
am mai asistat la o lectura publica in Spania, intr-o librarie mare. citea Boris Izaguirre si era o gramada de lume si pe urma au fost intrebari si autografe si poze si mi-am dorit sa fie asa si la noi!!
daca pot sa ajut cu ceva, prezent!
22 mai 2007 la 9:56 pm
@chrismilla: daca se face mai devreme de 7 jumate, da-ti demisia!
22 mai 2007 la 10:10 pm
mi – eu n-am absolut nimic impotriva chestiilor de genul poeticilor cotidianului sau ce-ai mai zis tu! pur si simplu nu sint pe gustul meu, ce sa fac?
) ca nu sint in stare sa particip relaxata la asa ceva
nu ma intereseaza nici sa ma pici cu ceara mixaje de arghezi cu hip-hop, sorry, iar video-poemele, regret, si mai putin
iar poeti live care presteaza nu stiu ce experimente ma fac sa intru in panica! regret (uneori chiar sincer
fitzele scriitoricesti sint complexe si au multe aspecte, daca intelegeti asa, in mare, la ce ma refer, bine, daca nu… e un subect la care ar trebui sa meditez un pic si acu e tirziu
vio – da, cam la asa ceva ma gindeam, un fel de club informal la care sa vina si un scriitor amabil de dragu cititorilor si cititorii sa vina de dragu lui – eu stiu sigur ca la citiva chiar as veni si as asculta cu placere, cu conditia sa se coboare si ei un pic, nu mult, da’ asa, un pic, la nivelu meu de cititor ne-monden, ne-trendy, ne-cool samd
chrismilla – sa dea dzeu sa se gaseasca cineva sa-si ia pe cap organizarea si platesc si eu bilet
vic – chestia cu fumatu e problema mea personala – nu pot sa ma concentrez la nimic daca STIU ca nu pot fuma (chiar daca nu mor fara sa fumez o juma de ora) – e un chin si la cinema, de ex
dar vad foarte bine in fata ochilor o terasa la care si scriitoru si cititorii sa bea cafea si, ma rog, fumatorii sa stea mai la o parte
sau nu, bine, fara de-astea, ca omu care citeste merita respect, nu clefaituri, sorbituri etc, e adevarat…
22 mai 2007 la 10:12 pm
Orice, oricand, numai nu la vara! VA ROOOG! Sau bine, in iunie e ok, ca inca sunt aici. Eventual din septembrie. [cred ca o sa ajung sa-mi urasc orasul natal si toata provincia odata cu el, daca o sa ajung sa ratez asemenea evenimente!]. Ganditi-va la bietii studenti care sunt exilati din capitala pe perioada verii, rogu-va!
22 mai 2007 la 10:15 pm
ionuca – mai, eu nu stiu cine s-ar putea ocupa de asa ceva, eu in nici un caz! mai degraba tu
ca am vazut ca andrei rosca nu s-ar baga, si il cred cind zice de probleme de organizare, ca sigur intelege problemele astea mai bine ca mine
iar gramo, chiar daca ar vrea, au alte chestii acuma, in perioada asta, cu bebele care vine
22 mai 2007 la 11:16 pm
nu vreau sa ma gindesc la ilustrii pe care o sa-i invite Sociu la lecturi; ca de cind strategiile de promovare Polirom au cucerit profesionist “piata”, ce e negru devine cu usurinta alb si ce e alb nici nu mai intra in discutie; de-aia nu mai inghit eu nimic din ce mi se serveste drept delicatesa incontestabila
lecturile publice merita incercate; cele facute de Tupa erau, pare-se, destul de reusite; si-or mai fi si altele
23 mai 2007 la 12:36 am
luciat, daca tu poti sa te abtii de la fumat, eu pot renunta la interdictia explicita. zicem ca poti sa fumezi, ca sa nu fii stresata, da’ nu aprinzi nimic, da?
si imi retrag ideea ca sa nu se serveasca nimic. dupa ce-ai zis tu de clafaituri, parca mi-a venit chef sa desfac o portocala in fata unuia. sau sa musc dintr-o lamiie. invitam si clarinetisti?
23 mai 2007 la 10:46 am
(citesc in fuga )dar si eu sunt de acord ca daca e sa se faca, sa nu fie organizat de cineva care e scriitor or wanna be scriitoras, ci sa fie mai degraba o actiune ‘blogareasca’. cat despre cenacluri si faze in barulete and stuff, Yuk, vi le povestesc eu si mi-am promis nu mai calc cativa ani buni prin ele.
23 mai 2007 la 11:42 am
io cred ca se pot face asemenea lecturi publice civilizate. adica sa nu cada totul intr-o boema din aia obosita si penibila cum se cam intimpla pe la cenaclurile noastre. sa inviti oameni ale caror carti ti-au placut, mai ales ca nu prea stim cum arata scriitorii in realitate. totul e sa incepi de undeva si sa stii “cum nu trebuie sa fie”.
23 mai 2007 la 11:46 am
ps. pot sa propun si o lista de scriiitori pe care mi-as dori sa-i aud/vad citind: razvan radulescu, ana maria sandu, t.o bobe, simona popescu si ar mai fi si altii
23 mai 2007 la 12:12 pm
sab, “ilustrii” pe care o sa-i invit la lecturi o sa fie exact aia pe care o sa-i aleaga publicul (vezi, de ex, mai sus lista ramonei)
23 mai 2007 la 1:20 pm
sab – eu ii doresc mult succes lui tupa cu evenimentul ala – si tuturor celor care se bat pentru chestii de-astea! sa fie cit mai multe si fiecare sa-si aleaga ce-i place sau ce-i convine
vic –
)))
puck – te cred, dar presupun ca nu trebuie toate condamnate la gramada
ramona – imi place lista ta
dan – succes!
23 mai 2007 la 1:26 pm
Pai, daca deja e cineva care se ocupa de asta, eu nu pot decat sa astept cu nerabdare sa-i aud/vad pe fratii Florian!
Si pe Cezar Paul-Badescu. Si pe T.O.Bobe. Si pe Vasile Ernu, ca prea l-ai laudat
1 iunie 2007 la 12:56 pm
pentru ca sunt direct interesata sa imi savurez tigara ascultind cum isi citesc oamenii cartile – vin si eu cu o propunere de locatie – care mi-a venit in cap cum a inceput sa se dezbata a se fuma sau nu. E un barulet in centru, pe langa curtea sticlarilor, ii spune Lucky 13 si are pagina asta de net http://www.lucky13.ro/ . Ar fi potrivit nu doar pentru ca e in centru dar este o mare incapere care poate fi usor impartita in 2 – la stanga fumatorii, la dreapta nefumatorii.
Nu am nici un interes in a promova locatia asta – decat ala de a ne aduna mai repede.
dan sociu – unde sa iti scrie lumea?
haideti sa ne adunam in ganduri si simtiri si sa spargem gheata!