Autodenunt (III)

You are easygoing and pretty simple to please. You don’t put up a fuss… ever.You are a very serious person. You don’t have time for silly antics.Intense and energetic, you aren’t completely happy unless you are bouncing off the walls. You’re addicted to caffeine. There’s no denying it.You are responsible, mature, and truly an adult. You’re occasionally playful, but you find it hard to be carefree.
You are complex and philosophical, but you are never arrogant.
What Does Your Latte Say About You?
Nu, nu l-ati pierdut pe numero II. L-a efectuat Elena Vladareanu, „asta ca sa nu mai moara lumea de grija mea”. Asa ca, daca tot ne-a deconspirat pe toate trei (of, inclusiv pe belle de nuit! – poftim, bellettrixxx, beat that!) dintr-un foc, na, mie ce mi-a mai ramas decit sa va spun (citind din Blogthings, cum fac eu cu dezvaluirile despre mine) ca sintem foarte serioase si ca n-avem timp de silly antics
Si ca una dintre personalitatile noastre multiple, aka luciat, moare de curiozitate sa stie de ce moare lumea (si care lume? care lume?) de grija alteia, aka elenav
Cum elenav zice ca refuza sa faca vreun comentariu, nu-mi vine s-o intreb direct, da’ poate i se face mila si-mi spune si mie. Stiti voi cum e cu oamenii astia cu personalitati multiple, uneori vorbesc de unii singuri
Articole (RSS)
Comentarii (RSS)
7 iulie 2007 la 8:49 am
Nu sunt acum capabila sa incep o discutie despre identitatile fictive de pe net. Am creierii moi de munca si nesomn, plus ca mi-e lehamite de genul asta de investigatii. Pentru mine semnatura nu e niciodata incarcata de mister. Elena Vladareanu e o ziarista intepata si o poeta nicicum, Belle de nuit e autoarea unei carti proaste, Liviu Diamandi scrie poezii foarte bune si proze cam de doi lei, LuciaT scrie un blog alintat si uneori prea popular
, iar capetenia indiana Seattle chiar a scris scrisoarea catre presedintele Pierce. Eu as vrea sa fiu capetenia indiana. Din pacate, scriu un blog de Milli Vanilli
7 iulie 2007 la 9:28 am
da’ une deconspira ElenaV? si, lettrix, poeziile de tinerete (ma rog, vorba vine) ale infamei denuntatoare sint chiar bune. In chestia aia cu Europa e lamentabila
7 iulie 2007 la 9:39 am
aha, am vazt, ei, razgiieli de iulie
7 iulie 2007 la 9:55 am
@ beletrix – patru rinduri si patru decrete, asta da productivitate
cine e liviu diamandi?, caci cu umilinta recunosc ca nu stiu
7 iulie 2007 la 10:00 am
nici eu nu stiu cine e, am dat un search si l-am gasit motiv de scandal pe un blogg in care isi posteaza figura si Marius Ianus. Mister, mister
7 iulie 2007 la 10:11 am
http://www.clubliterar.com/text.php?tid=5156 na, poftim, taman ce am citit un fragment de Jurnal. Isi suge singele din cot si ne povesteste de Echinoctiu si lumina se filtreaza prin diverse chestii. Mai departe n-am mai citit, e atit de plicticos plictisul asta, e atit de cool sa oftezi cu ochii intr-o parte si sa-ti atirne blugii pe fund si tatuajele sa ti se vada, ma rog, eventual si un piercing in tita. No, acuma poate ma grabesc, am citit prea putin ca sa pot emana pareri
7 iulie 2007 la 10:26 am
@luciat. Sunt 7 randuri si-o patrime

Si nu sunt decrete, sunt pareri (hai sa nu mai incepem o discutie despre autoritate) in cunostinta de cauza.
Poeta nicicum nu inseamna poeta slaba, inseamna ca nu-mi spune nimic, ca nu rezonez. Poate ca e bine sa precizez.
“blog alintat” nu e depreciativ, “popular” ar putea fi, dar as fi acuzata de ganduri ascunse si invidioase
@bianca. Diamandi e un poet bun. Nu stiu ce e disponibil pe net acum, dar e bun, il citesc de vreo 3 ani.
7 iulie 2007 la 10:41 am
@lettre, trimite dom’le niste link-uri la poeziile lui daca zici asa. La drept vorbind, n-am mai citit poezie buna de la Cesare Vallejo incoa
) Glumesc, da’ trimite link
7 iulie 2007 la 10:48 am
@bianca.
http://www.clubliterar.com/text.php?tid=2615
Mai avea tot pe club literar inca un grupaj, dar l-a ascuns. Era foarte bun. Stii cine zicea ca-i bun, extraordinar? Nu eu, biata profa de romana
. Ci Simona Popescu. Na, autoritate si notorietate, dom’le!
7 iulie 2007 la 10:53 am
Vrei sa vorbim oleaca de Simona Popescu? Am citit comentariile referitoare la Lucrari in verde si eu am aceeasi indelebila problema. NU e o carte de poezie, e un experiment postmodern care iti taie rasuflarea, care ar putea face istorie literara, care se poate constitui intr-un gen aparte, dar nu e o carte de poezie. De ce a luat premiul pentru poezie? De ce nu l-a luat, de exemplu, Liviu Diamandi?
Cit despre notorietate si autoritate… ma abtin, dar de obicei sint cam spurcata la gura
7 iulie 2007 la 10:56 am
Shakira si Eminescu, dragut, ce sa zic… Nu-mi place deloc, da’ deloc, bleah
7 iulie 2007 la 11:20 am
Diamandi n-a luat premiul fiindca nu are volum, din cate stiu eu.
. O sa caut ca proasta
pe dexonline
, poate ti-e drag personajul.
Nici nu se prea stie cine e, iar asta e important pentru d’alde DanC-ii din jurii.
Despre ce e poezia-inger-palid-cu-priviri-curate nu ma simt in stare sa discut. Nici indelebila nu stiu ce inseamna
Mi se pare insa ca miza Lucrarilor in verde e tocmai aceea de a zgandari cititori ca tine: nu e carte de poezie! N-am sa-ti spun din gura cui am mai auzit asta
7 iulie 2007 la 11:29 am
Aha, deci asa. Bine, nu zi, iaca. Dar problema mea nu e cartea – care e dementiala – ci premiul. Pe mine ma gidila intr-un mod placut, ca sa zic asa, tocmai macaraua cu citate, versuri pe care le-am citit acum o mie de ani si pe care le regasesc, versuri pe care nu le-am citit niciodata, repet, calitatea de experiment. Dar – oi fi eu mai timpita -n-am gasit nici un vers de Simona Popescu. Ce poezie scrie ea? Iar inger palid cu priviri curate cred ca a ajuns la menopauza si face tratamente cu hormoni ca sa aiba tenu’ luminos. Hm
7 iulie 2007 la 11:41 am
Autodenunturile astea sint foarte haioase. Dar atit. Peste 10 minute, cind voi pleca in parc, am sa si uit de ele.
Pentru ca in Romania aproape pe nimeni nu intereseaza premiile literare, in afara de aia care ar putea sa le ia.
@ bianca, poti sa te lamuresti si singura ce poezie scrie Simona Popescu. Cauta, spre exemplu, volumul “Juventus”, cauta “Xilofonul” sau “Pauza de respiratie” (volum colectiv cu Marius Oprea, Andrei Bodiu si Caius Dobrescu). Toate astea publicate din ’90 pina acum.
Problema ta e premiul? Uite, o exceptie.
7 iulie 2007 la 11:44 am
“n-am gasit nici un vers de Simona Popescu. Ce poezie scrie ea? ”
Chiar ca e dementiala cartea
“problema mea nu e cartea … ci premiul”
Care premiu? Cuvantul? Hai sa nu vorbim despre ce e cu premiile la revista aia.
Radio Ro Cultural? Yet another award.
Poate vorbim despre premiile pe care nu le-a luat: de la Obs. cult (jenaaaant!)
de la USR: nici macar nominalizata – la care DanC spune: eu le-am zis, haideti s-o nominalizam macar, nu trebuie sa-i dam si premiul.
Oricum, hai sa incercam sa ne aducem aminte cine a luat acum 3-4 ani premiile de poezie? Eu nu mai stiu. Anul asta a luat Angela Marinescu. Cu ce carte?
7 iulie 2007 la 12:00 pm
Ei, gata, m-am lamurit. Aveam eu asa o pasarica in ceea ce priveste poezia. N-am citit poeziile ei, ca de aia m-am si dat in stamba. De la Observatorul cred ca n-a luat nimica pentru ca ar conflict de interese, cred. Lefter a fondat Obs in fond, de ce sa ii dea premiu lu’ nevasta-sa? Coterii literare de un cacat absolut, gigantic si mai rau ca in orice tarasenie Basescu – Tariceanu. Intimplare: acum o mie de ani m-am apucat sa scriu o poezie care incepea asa: O pasare trecu prin verde. Dupa care am intepenit, n-am mai scris nimic si asa a ramas. Ei, Lucrari in verde nu numai ca ma leaga emotional de verdele meu, dar cartea, cred in continuare, ca marcheaza un moment. Va zic eu, asta e de istoria literaturii, cam ca Levantul lui Cartarescu.
Daca trecem de coterii literare, si de alte frectii
7 iulie 2007 la 12:22 pm
@bianca: Tu te enerva.
Tu ai adus premiile in discutie. Deci coteriile
La obscult, alta e coteria. E chiar dimpotriva
Poate ca ai dreptate cu ISTORIA LITERATURII
7 iulie 2007 la 12:28 pm
Ba ma enervez, ca ma simt depasita si nu-mi place sa ma simt proasta, chiar daca asta este pura realitate
) Tre sa-i citesc poeziile, dracu s-o ia de treaba, mereu ai cite ceva de citit
7 iulie 2007 la 7:02 pm
Salut ! Sper ca nu am postat de doua ori mesajul dar doream sa te anunt ca ai fost adaugata in blogrollul noului blog de promovare al Bibliotecii Metropolitane
http://bibliotecametropolitana.wordpress.com/
Imi spui daca mai doresti sa ramai acolo
8 iulie 2007 la 3:01 am
[...] Autodenunt (III) What Your Latte Says About You [...]
8 iulie 2007 la 6:10 am
@beletrix – sorry. n-am vrut explicatii, mai, la parerile tale despre blogul meu – stii ca ciulesc urechile, oricum, la ce zici. retin si-o sa citesc liviu diamandi (da’ cind o sa publice o carte).
@catalina – ma bucur ca ti se par haioase, si ma bucur si mai tare ca le uiti dupa 10 minute, asa si trebuie
@ bianca – daca nu te deranjeaza, as vrea sa-ti dau un sfat: take it easy
un pic mai easy si-o sa fie bine
(scuze daca par aroganta, n-o zic cu rautate) si ti-as mai zice sa pui un pic pe hold chestiile de genul “X e poet, n-are treaba cu proza” sau “asta nu e poezie” – cum imi place mie sa spun: relax, man!
viata e frumoasa, carti frumoase se gasesc, cui ii pasa de coterii si alte alea?
felicitari pt decizia de a o citi pe simona popescu
@ krossfire – mersi de link, o sa ma uit, deocamdata sint ocupata, stresata de diverse si cu mintea imprastiata
8 iulie 2007 la 10:20 am
@luciat mersi de indrumare
), desi nu raspund prea bine la astfel de lucruri, e ceea ce cred si atunci… normal ca sint mai… patimasa. Dar ai dreptate. Ideea este ca in cazul lui Cartarescu, de pilda, este si o mica ipocriziei, pentru ca i-am citit cap-coada cartile nou aparute fara sa le las din mina. Interesul meu este urias, iar Cartarescu este indubitabil unul dintre marii scriitori romani. Personal, insa, cred ca o critica de buna credinta face cit o suta de laude de complezenta. De altfel, poate ca am eu un viciu profesional, am facut ani de zile cronica de carte, de expozitii, de teatru si atunci… probabil ma cred mare si tare. Mare sint, ramine de vazut cit de tare
))
Cit despre Simona Popescu… poeziile, pentru ca am citit si Exuvii si Lucrarea. Cum am zis… Lucrarea e geniala, mult mai buna decit tot ce a aparut pina acum pe piata. Culmea este ca mi se pare, intr-un fel, un experiment extraordinar care deriva – daca nu direct, macar subteran- din ceea ce a facut Cartarescu in Levantul la vremea respectiva. Eu chiar iubesc poezia si m-am saturat de comentarii de tipul “tre sa fii nebun sa scrii astazi poezie, nu mai citeste nimeni bla, bla, bla”. Chestia asta am auzit-o de la un scriitor consacrat si, la drept vorbind, m-a cam dezumflat. In fine, cum spui, o s-o las mai molae.
8 iulie 2007 la 10:22 am
moale
8 iulie 2007 la 11:23 am
@ bianca: zic si eu din experienta proprie – cu cit o lasi mai moale, cu atit esti mai tare
8 iulie 2007 la 12:30 pm
@vic: Cum asa? Nu suna a ceva deosebit de viril; sau, pentru unii, isn’t an issue anymore
8 iulie 2007 la 12:48 pm
@ bianca: de ce nu ma mir ca asta intelegi din ce-am spus? nu te mai uita si tu atita la garcea, ca uite la ce-ti zboara mintea. mi-e si frica sa ma gindesc cum il citesti pe saramago.
8 iulie 2007 la 12:56 pm
@vic: mai, draga, nu sari calul. a fost o gluma. cit despre garcea, iaca, la asta nu m-as fi gindit eu, dar mi se pare firesc ca te-ai gindit tu. e clar ca stii exact la ce se gindeste personajul
)
8 iulie 2007 la 1:11 pm
da, a fost o gluma. genitala. si mi se pare si mai grav ca ai facut-o fara sa te uiti la garcea. asa, nici macar scuza influentei nefaste n-o ai.
8 iulie 2007 la 1:13 pm
@vic: ce sari, dom’le, chiar asa? te pomenesti ca am pus degetul -tare- pe buba -moale. hahaha
8 iulie 2007 la 2:31 pm
Eu as zice sa o lasati balta amindoi. Ca va intreceti in glume “insidioase”. Care parca nu au nimic cu subiectul discutiei de aici.
vic cu “uite la ce-ti zboara mintea”, iar bianca se arunca la “virilitati”. Ce duminica fierbinte!
8 iulie 2007 la 3:01 pm
@catalina perfect de acord, scuze. am avut doua saptamini cumplite. dar nici tu nu prea “cazi” pe subiect. ca parere ai de subject. ce-o fi cu ev? poate ca o siciie cineva…
8 iulie 2007 la 3:58 pm
Eu am zis ca m-a amuzat si atit.
Pe Elena o cunosc, imi place, dar nu sintem foarte apropiate.
8 iulie 2007 la 10:50 pm
OMG, revelatia anului si eu o aflu cu atita intirziere! Si non e vero, e ben trovato (cre’ ca asa se scrie).
Pe de alta parte, ar fi chiar pacat sa fie asa de usor de aflat cine-i luciata noastra nationala… O atare deconspirare ar merita un scenariu similar cu afacerea Stephen King / Richard Bachman
8 iulie 2007 la 11:18 pm
da’ pynchon cine-i, dom’le? sau, macar, citi e?
9 iulie 2007 la 11:51 am
Eu zic ca e mult mai interesant sa ai o identitate virtuala oarecum diferita de tine, cel real. Poate sa fie diferita si in sensul de aberant de sincera, sa scrii in umbra unui pseudonim, ca un fel de catharsis.
9 iulie 2007 la 9:50 pm
Vreau si eu in Qatar. Se numeste, de fapt, exact paranoia!